Vnyheder·NyhederbyVonReposti Blå blink i skoven: Nu skal politiet fange natur-røverne [Ny politienhed til naturhærværk]https://www.verdensmaal.org/nyheder/bla-blink-i-skoven-nu-skal-politiet-fange-natur-r%C3%B8Open linkView original on feddit.dk9Comments2
bbeech feddit.dk1Hide 1 replyDet er så trist at høre om, hver gang nogen ødelægger den meget sparsomme natur vi nu engang har i Danmark, så jeg håber da den enhed bliver mere effektiv en resten af politiet lader til at være6
VVonReposti replyfeddit.dkOm ikke andet bliver der nu dedikeret ressourcer til lige præcis dette formål, så jeg håber vi får noget for pengene.5
Det er så trist at høre om, hver gang nogen ødelægger den meget sparsomme natur vi nu engang har i Danmark, så jeg håber da den enhed bliver mere effektiv en resten af politiet lader til at være
Om ikke andet bliver der nu dedikeret ressourcer til lige præcis dette formål, så jeg håber vi får noget for pengene.