Spyke

Tekijän seuraaminen ja virkavallan informointi on ihan hyvää aktiivisuutta, jos on nopea jaloistansa. Kontaktin ottamista pyrkisin välttämään. Pelkona on että uhreja on pian enemmän.

1
JATthoreply
sopuli.xyz

Ison riskin on ottanut kieltämättä, kun on käynyt kiinni. Pahimmillaan voi saada syytteen, vaikka tarkoitus olisi ollut hyvä. :/

1

Tosin vanhan miehen kimppuun käyminen voi muuttaa tilannetta, siten että on vaikea olla menemättä väliin. Riippuen kuinka pahalta tilanne näytti.

2

You reached the end

HS Turku | Sairaanhoitajaopiskelija otti kiinni Turun epäillyn puukottajan: näin tilanne eteni | Spyke