Jsverige·SverigebyJoyje Betalkorten ska försvinna – inom fyra årVad tycker vi om detta?https://www.dagensps.se/privatekonomi/betalkorten-ska-forsvinna-inom-fyra-ar/Open linkView original on feddit.nu9Comments2
Nickelalloy lemmy.worldHade varit gött att ha alternativ till Visa och MasterCard istället! Kommer hoppa över dit direkt och försöka driva mot det!2
Fy fan. Jag skulle vilja ha några val i mitt digitala liv, men nej.
Hade varit gött att ha alternativ till Visa och MasterCard istället! Kommer hoppa över dit direkt och försöka driva mot det!