støvlebørste af knækket kost
Min gadekost knækkede på midten sidste sommer, så jeg tænkte at jeg kunne genbruge resterne af den til at lave en støvlebørste ved at skrue dem fast som vist på billedet. Den kom så endelig i brug og det fungerer som forventet. Der er dog plads til forbedring af designet, men ideen er hermed givet videre. Lad være med at smide den gamle kost ud.
Snyggt! Visste inte att det fanns snö i Danmark.
edit: ett tips för bättre design är att luta den övre borsten in över den undre. Så det blir som ett >
Der er faktisk faldet overraskende meget sne de sidste par dage! Men det er efterhånden en sjældenhed med den globale opvarmning 😞
Snyggt, blir en sån här av min knäckta kvadt med!