Spyke
sverige·SverigebyFox

Har ni överlevt stormen Johannes?

Här där jag bor har jag knappt märkt av någon storm alls, det har varit förvånansvärt lugnt.

Jag undrar om ni har känt av stormen Johannes där ni befinner er? 🤔

View original on lemmy.world
No comments on the original post yet.
Har ni överlevt stormen Johannes? | Spyke