suomi·SuomibyQuentinCallaghan Kruunusillat jätti X-viestipalvelun: Keskustelu täyttyi heti asiattomuuksistahttps://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009817156.htmlOpen linkView original on sopuli.xyz16Comments1
Näyttää siltä kuin X kuolisi, onkohan tässä joku confirmation bias?