Spyke

Εξαιρετικό νέο. Ακριβώς ότι χρειάζονται οι επιχειρήσεις οι οποίες έχουν γονατίσει με τα υπάρχοντα επιτόκια. Αντε και άνω του 10% εύχομαι να παγώσει η αγορά τελείως...

2

You reached the end

Χόλτσμαν (ΕΚΤ): Χρειάζεται και άλλη αύξηση επιτοκίων τον Σεπτέμβριο | Spyke