sgreece·Greecebysv1sjp Χόλτσμαν (ΕΚΤ): Χρειάζεται και άλλη αύξηση επιτοκίων τον Σεπτέμβριοhttps://www.capital.gr/story/3734288/Open linkView original on lemmy.world4Comments1
pgetsos kbin.socialΕξαιρετικό νέο. Ακριβώς ότι χρειάζονται οι επιχειρήσεις οι οποίες έχουν γονατίσει με τα υπάρχοντα επιτόκια. Αντε και άνω του 10% εύχομαι να παγώσει η αγορά τελείως...2
Εξαιρετικό νέο. Ακριβώς ότι χρειάζονται οι επιχειρήσεις οι οποίες έχουν γονατίσει με τα υπάρχοντα επιτόκια. Αντε και άνω του 10% εύχομαι να παγώσει η αγορά τελείως...