Spyke

Groningen schrikt wakker door op twee na zwaarste aardbeving ooit

Groningers werden in de nacht van donderdag op vrijdag opgeschrikt door een zware aardbeving in Zeerijp. Met een sterkte van 3.4 op de schaal van Richter gaat het om de op twee na zwaarste aardbeving ooit in onze provincie. Alleen de bevingen bij Huizinge in 2012 (3.6) en Middelstum in 2006 (3.5) waren zwaarder. Rond 06.30 uur volgde nog een naschok van de beving, die had een kracht van 2.0 op de schaal van Richter.

Groningen schrikt wakker door op twee na zwaarste aardbeving ooithttps://www.rtvnoord.nl/politiek/RX-364/groningen-schrikt-wakker-door-op-twee-na-zwaarste-aardbeving-ooit-in-onze-provincie-videoOpen linkView original on lemmy.zip
No comments on the original post yet.
Groningen schrikt wakker door op twee na zwaarste aardbeving ooit | Spyke