Spyke
suisse·Suissebypantfancy

No Kings Manifestation Genève

C'est une communauté française donc profitez vous mon mauvais français sans transducteur.

Je n'ai pas saisi quoi je peux expect. Il y avait >100 gens. Quelques personnes que a voyagé plus d'une heure.

View original on sopuli.xyz
Badreply
jlai.lu

My guess would be american citizens living in Switzerland who want to show solidarity with mainland americans doing similar protests today (Genève is a very international city)

4

You reached the end

No Kings Manifestation Genève | Spyke