Σύνδρομο της Στοκχόλμης: Ενας μύθος που άντεξε μισό αιώνα
Δράμα ομηρείας, που διήρκησε έξι ημέρες, οδήγησε στην επινόηση του όρου «Σύνδρομο της Στοκχόλμης».
https://www.kathimerini.gr/world/562579231/syndromo-tis-stokcholmis-enas-mythos-poy-antexe-miso-aiona/Open linkView original on kbin.social
Πολύ ενδιαφέρον και TIL. Και διαβάζοντας την ιστορία, δε μου κάνει εντύπωση ο casual σεξισμος Ε γυναίκες ήταν, τον ερωτεύτηκαν
Ναι, και για μένα ήταν πολύ αποκαλυπτικό TIL.
Today I Learned - ότι μολις εμαθες κατι καινουργιο
Πιστευω ότι ο pgetsos δεν εννοούσε ότι τώρα έμαθε πρώτη φορά για το σύνδρομο της Στοκχόλμης, αλλά για τον αστικό μύθο γύρω από αυτόν τον όρο και ότι δεν πρόκειται για ψυχιατρική διάγνωση. Οι περισσότεροι πιστεύω γνωρίζουμε τον όρο ή έστω τον έχουμε ακουσει, όπως και πώς προέκυψε μέσες άκρες, αλλά όχι τις λεπτομερειες γύρω από αυτόν και τα όσα συνέβησαν κατά την ομηρια. Τουλάχιστον για μένα αυτό ήταν το TIL.
Αυτο. Το οτι ειναι μυθος δεν ηξερα
Δεν έρχεσαι από το Reddit; :)