2fedditdk·Feddit.dkby22dobbeltskudhul DR: Aktiehaj og tidligere bz'er skal stå i spidsen for Enhedslistenhttps://www.dr.dk/nyheder/politik/aktiehaj-og-tidligere-bzer-skal-staa-i-spidsen-enhedslisten#!/Open linkView original on lemmy.world13Comments3
PPlebajer feddit.dk1Hide 1 replyJeg er sgu lidt træt af at DR er gået fuldt med på trenden med “smarte” clickbait-overskrifter. At undlade navnet i sådan en overskrift virker helt væk.13
ddolle replyfeddit.dkEnig, det er to kuriositeter ved Pelle Dragsted, men det er jo ikke det der definerer hvem han er i dag.7
Jeg er sgu lidt træt af at DR er gået fuldt med på trenden med “smarte” clickbait-overskrifter. At undlade navnet i sådan en overskrift virker helt væk.
Enig, det er to kuriositeter ved Pelle Dragsted, men det er jo ikke det der definerer hvem han er i dag.
De kunne også skrive: En af danmarks skarpeste politikere