ssuomi·Suomibystck Teatteri | Espoon kaupunginteatteri muutti nimensä &-merkiksihttps://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009793770.htmlOpen linkView original on sopuli.xyz12Comments7
kkeletappi sopuli.xyzMuutama uudelleenbräbdäys myöhemmin tämä on joku SQL injektio Päivää, haluaisin yhden lipun illan esitykseen hipsu sulut kiinni puolipiste drop table companyyn, kiitos18
KKrapulaolut sopuli.xyz1Hide 1 replyTaas joku &hyväveli vetäny hyvät massit kahden vuoden loisteliaasta työstä.9
Muutama uudelleenbräbdäys myöhemmin tämä on joku SQL injektio
Päivää, haluaisin yhden lipun illan esitykseen hipsu sulut kiinni puolipiste drop table companyyn, kiitos
Kas otsikossa näkyykin jo eka ongelma
Taas joku &hyväveli vetäny hyvät massit kahden vuoden loisteliaasta työstä.
Kas, teatteri joka ennen tunnettiin nimellä Espoon teatteri
Eli lausutaanko tuo nyt "et" vai "ja"?
Vai "ampersandi"?
Etamppuolipiste