Onze afhankelijkheid van Amerikaanse techbedrijven is gevaarlijk in een handelsoorlog: 'Ze kunnen je hele organisatie digitaal uitschakelen'
Goed artikel met video over onze afhankelijkheid van vooral Microsoft, en de mogelijke open source alternatieven.
https://eenvandaag.avrotros.nl/artikelen/onze-afhankelijkheid-van-amerikaanse-techbedrijven-is-gevaarlijk-in-een-handelsoorlog-ze-kunnen-je-hele-organisatie-digitaal-uitschakelen-160917Open linkView original on feddit.nl
Dat heeft de VS al eerder gedaan met de Internationaal Strafhof