nyheder·Nyhederbypomfritten Danmarks største fibernet skifter navnhttps://www.berlingske.dk/business/danmarks-stoerste-fibernet-skifter-navnOpen linkView original on feddit.dk10Comments9
Tralle replyfeddit.dkDet vælter ind med dårlige navneskift MAN B&W skiftede til Everllence Og nu det her... Sinal er bare signal stavet forkert6
RRedAle feddit.dkJeg ved snart ikke hvor mange forskellige navne min internetforbindelse har hørt under, uden at jeg har skiftet udbyder en eneste gang. Syd Energi, Stofa, Norlys, har der været flere?2
Fame et dumt navn på så mange måder.
Det er kun en my bedre end S!renen...
Super-renen Rudolf.
Det vælter ind med dårlige navneskift
MAN B&W skiftede til Everllence
Og nu det her... Sinal er bare signal stavet forkert
Har
selskabetledelsen generelt et problem med stumme bogstaver?Jeg læser det altid som firben :(
Det ville være en langt mere spændende historie 😂
Jeg ved snart ikke hvor mange forskellige navne min internetforbindelse har hørt under, uden at jeg har skiftet udbyder en eneste gang. Syd Energi, Stofa, Norlys, har der været flere?