Spyke
Saganreply
chachara.club

Això té molt bona pinta, graciès! No sóc parlant catalanoparlant, d'aquí la meva pregunt 😅

1
4Robatoreply
lemmy.world

Haha cap problema!

Em sembla bona idea la comunitat :)

1

You reached the end

Com anomenaries una comunitat per a "discussions relaxades" en català? | Spyke