Hthenetherlands·theNetherlandsbyHagdos Gedenkteken in EindhovenView original on lemmy.world50Comments6
Gibibit lemmy.worldHaha wat een baas. Als ie maar een ollie voor elkaar had gekregen was het legendarisch geweest. Aan het filmpje te zien is dit bij het stadhuis geweest. https://www.youtube.com/watch?v=gBFwlxACoGw12
dd00ery lemmy.world2Hide 2 replies On May 2, 2006, Prime Minister Jan Peter Balkenende (2002-2010) fell here from a skateboard. So that we never forget. Lest we forget. 8
jjwt replyprogramming.dev1Hide 1 reply*Lest we forget Is the phrase most commonly used for this type of thing.4
Haha wat een baas. Als ie maar een ollie voor elkaar had gekregen was het legendarisch geweest. Aan het filmpje te zien is dit bij het stadhuis geweest.
https://www.youtube.com/watch?v=gBFwlxACoGw
*Lest we forget
Is the phrase most commonly used for this type of thing.
Thanks, its a Google translation.
Hij gaf zijn eer voor de humor van het vaderland.
"eer"