barcelona·BarcelonabySagan Una argentina que viu a Barcelona critica que li parlin en català: “Ho fan per molestar”https://www.totbarcelona.cat/societat/una-argentina-que-viu-a-barcelona-critica-que-li-parlin-en-catala-ho-fan-per-molestar-626749/Open linkView original on lemm.ee2Comments