Spyke
feddit.nu

Deras åsikter är ofta i linje med mina egna. Tyvärr så tror jag de behöver ett namnbyte om de någonsin ska bli tagna på allvar.

3

Ja, det där är så fånigt, men folk avskriver partiet verkligen direkt pga. namnet. En övergång till ”Privatpartiet” tror jag skulle vara accepterat och mer tydligt vad det står för.

3

Alltid gillat. Mer eller mindre. De tar frågor inget annat parti bryr sig om, som är viktiga för mig.

2

Gillar dem och håller med dem i det mesta. Framförallt tycker jag de hade varit viktiga att få in på ett hörn (både i Sverige och på EU-nivå, även om det finns/funnits lite pirater med på EU-nivå) för att få till ett skifte i hur övriga partier tänker; Lite på samma sätt som MP varit viktiga i början mer i hur deras existens tvingade fram miljötänk hos de övriga partierna snarar än deras direkta påverkan med sina röster i riksdagen (där jag personligen många gånger inte håller med om deras lösningar).

2

You reached the end

Piratpartiet | Spyke