Sbarcelona·BarcelonabySagan Els friquis es reivindiquen: "Cada dia hauria de ser el de l'orgull friqui"https://beteve.cat/cultura/dia-orgull-friqui-barcelona-arc-triomf-2025/Open linkView original on lemmy.cat2Comments