Spyke

Viimeinkin.

Nyt jää nähtäväksi vetäytyvätkö keikkafirmat kokonaan maasta, niin kuin muualla on käynyt.

10

Kaikki tuommoinen yhtiöiden "yrittäjien" palkkaamis hommat pitäisi kieltää, sehän on suoraa työlainsäädännön kiertämistä. Kun halutaan antaa potkut, lakataan vain "ostamasta" palvelua toiselta.

7

Tuleekohan tämä vaikuttamaan raksa-alalla, siellähän myös käytetään paljon kevyt-yrittäjiä

2

You reached the end

KHO: Ruokalähetit ovat työntekijöitä, eivät itsenäisiä yrittäjiä – yhtiöt ovat ”aika ison remontin” edessä, sanoo professori | Spyke