nsuomi·Suomibynimpnin KHO: Ruokalähetit ovat työntekijöitä, eivät itsenäisiä yrittäjiä – yhtiöt ovat ”aika ison remontin” edessä, sanoo professorihttps://yle.fi/a/74-20163392Open linkView original on sopuli.xyz16Comments3
MentalEdge sopuli.xyzViimeinkin. Nyt jää nähtäväksi vetäytyvätkö keikkafirmat kokonaan maasta, niin kuin muualla on käynyt.10
rreksas sopuli.xyzKaikki tuommoinen yhtiöiden "yrittäjien" palkkaamis hommat pitäisi kieltää, sehän on suoraa työlainsäädännön kiertämistä. Kun halutaan antaa potkut, lakataan vain "ostamasta" palvelua toiselta.7
kehet sopuli.xyzTuleekohan tämä vaikuttamaan raksa-alalla, siellähän myös käytetään paljon kevyt-yrittäjiä2
Viimeinkin.
Nyt jää nähtäväksi vetäytyvätkö keikkafirmat kokonaan maasta, niin kuin muualla on käynyt.
Kaikki tuommoinen yhtiöiden "yrittäjien" palkkaamis hommat pitäisi kieltää, sehän on suoraa työlainsäädännön kiertämistä. Kun halutaan antaa potkut, lakataan vain "ostamasta" palvelua toiselta.
Tuleekohan tämä vaikuttamaan raksa-alalla, siellähän myös käytetään paljon kevyt-yrittäjiä