psuomi·Suomibyp0ppe Teboilin jättäneeltä yrittäjältä karhutaan miljoonaa euroa huoltamoketjun vaihdosta – “Meistä yritetään tehdä varoittava esimerkki”https://yle.fi/a/74-20044712Open linkView original on lemmy.world28Comments2
rammer sopuli.xyzJa tämähän ei mitenkään vaikuta asiakkaisiin. Eihän? Taitaa minun Teboil boikottini pidentyä entisestään.9
ddebil lemmy.worldTeboilin mukaan mitään boikottia ei ole, joten kyseessä lienee ERiKOIShuoltoasemapalveluidenvälttelyOPERAATIO.8
Ja tämähän ei mitenkään vaikuta asiakkaisiin. Eihän?
Taitaa minun Teboil boikottini pidentyä entisestään.
Teboilin mukaan mitään boikottia ei ole, joten kyseessä lienee ERiKOIShuoltoasemapalveluidenvälttelyOPERAATIO.