Spyke
sopuli.xyz

Aivan uskomatonta pelleilyä nämä kieltolain haamut.

Itselle sopii aivan hyvin että se jengi joka ei osaa kontrolloida juomistaan, juo itsensä hengiltä. Ei tule pitkiä sote-puolen seuraamuksiakaan. Suomi eu-aikaan ja kaikki vapaasti ruokakauppaan, ei tartte hyysätä, yksilön vapaus ja vastuu.

Rahamielessä eroahan ei käytännössä juuri ole koska alko löytyy jo tosi monen prisman ja k-kaupan kyljestä. Valtio saa verorahat joka tapauksessa.

6

You reached the end

"Mörkölonkero" jäämässä pois ruokakaupoista – Hartwall valmis oikeustoimiin | Spyke