Tachterklap·Achterklap - schaamteloos geroddelbyThe_Worst Gerard Joling sneert op tv: ‘Gordon heeft zijn beste tijd wel gehad’https://www.mediacourant.nl/2023/08/gerard-joling-sneert-op-tv-gordon-heeft-zijn-beste-tijd-wel-gehad/Open linkView original on lemmy.world3Comments2
TThe_Worst replylemmy.worldNet zoals dat gezeur over elkaar. Volgens mij is het al jaren geleden dat ze iets samen gedaan hebben maar ze zeuren nog steeds over elkaar.2
Gerard Joling toch ook?
Net zoals dat gezeur over elkaar. Volgens mij is het al jaren geleden dat ze iets samen gedaan hebben maar ze zeuren nog steeds over elkaar.