Lthenetherlands·theNetherlandsbyLols Hoe kan iemand zonder veroordeling al tien jaar in een tbs-kliniek zitten?https://www.nrc.nl/nieuws/2023/06/16/hoe-kan-iemand-zonder-veroordeling-al-tien-jaar-in-een-tbs-kliniek-zitten-a4167258Open linkView original on feddit.nl11Comments2
Akasazh feddit.nl1Hide 1 replyDie marktwerking in de zorg gaat elk moment zijn vruchten afwerpen, elk moment...5
OOmgarm replylemmy.worldJe hebt gewoon minder psychiatrische hulp nodig als je die mensen ergens anders dumpt. Weet je wel hoeveel geld dat bespaart!1
Die marktwerking in de zorg gaat elk moment zijn vruchten afwerpen, elk moment...
Je hebt gewoon minder psychiatrische hulp nodig als je die mensen ergens anders dumpt. Weet je wel hoeveel geld dat bespaart!