cafeshapira·פורום קפא שפיראbySaul [@cafeshapira](https://lemmy.org.il/c/cafeshapira)@cafeshapiraView original on hayu.sh1Comments6
GuySoft replyhayu.sh3Hide 3 replies@maor אני יכול לנסות לשדרג. ואם זה לא עוזר לדווח באג לפרויקט @saul3
GuySoft replyhayu.sh1Hide 1 replyלא עשיתי כלום. אולי זה היה בעיה בשרת lemmy? פתחתם שרת ישראלי? :) אני יכול לנסות לחפור בהודעות בלוגים אבל לא בטוח שאמצע זמן לזה.1
maor replylemmy.org.ilעזוב קח תמחמאה סתם נראה לי שאני דפקתי את הקונטיינר שאחראי על תמונות בלמי, שיניתי בעלות על כל מיני קבצים וזה זיין את זה וכן זה שרת ישראלי ברוך הבא=)4
@cafeshapira
נראה ש-Pleroma/Soapbox לא מצליחה לתקשר עם Lemmy כשזה מגיע לשיתוף תמונות
לא עבד אבל מעריך תניסיון
@maor
אני יכול לנסות לשדרג. ואם זה לא עוזר לדווח באג לפרויקט
@saul
וואלה עכשיו עובד פצצה כל הכבוד
לא עשיתי כלום. אולי זה היה בעיה בשרת lemmy? פתחתם שרת ישראלי? :)
אני יכול לנסות לחפור בהודעות בלוגים אבל לא בטוח שאמצע זמן לזה.
עזוב קח תמחמאה
סתם נראה לי שאני דפקתי את הקונטיינר שאחראי על תמונות בלמי, שיניתי בעלות על כל מיני קבצים וזה זיין את זה
וכן זה שרת ישראלי ברוך הבא=)