Spyke

@cafeshapira
נראה ש-Pleroma/Soapbox לא מצליחה לתקשר עם Lemmy כשזה מגיע לשיתוף תמונות

1
GuySoftreply
hayu.sh

@maor
אני יכול לנסות לשדרג. ואם זה לא עוזר לדווח באג לפרויקט
@saul

3
maorreply
lemmy.org.il

וואלה עכשיו עובד פצצה כל הכבוד

3
GuySoftreply
hayu.sh

לא עשיתי כלום. אולי זה היה בעיה בשרת lemmy? פתחתם שרת ישראלי? :)
אני יכול לנסות לחפור בהודעות בלוגים אבל לא בטוח שאמצע זמן לזה.

1

עזוב קח תמחמאה
סתם נראה לי שאני דפקתי את הקונטיינר שאחראי על תמונות בלמי, שיניתי בעלות על כל מיני קבצים וזה זיין את זה
וכן זה שרת ישראלי ברוך הבא=)

4

You reached the end

[@cafeshapira](https://lemmy.org.il/c/cafeshapira) | Spyke