Tällaista kannabista myydään laillisesti Helsingissä – "Poliisia asia ei ollenkaan kiinnosta"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kannabiksen-siemenia-kukintoa-ja-kerailytuutteja-myydaan-laillisesti-helsingissa-jos-aiot-polttaa-sita-en-voi-myyda/8722266Open linkView original on sopuli.xyz
Jos niissä ei kerta ole huumausainetta, niin minkä takia niitä joutuu myymään "koristeeksi"? Tosi outo kuvio jopa Suomen mittapuulla.
Koska ne sisältää CBD:tä joka on Suomessa toisinaan luvanvarainen lääkeaine ja toisinaan ei, riippuen siitä mihin käyttöön sitä myydään.