Spyke
integritet·Integritet, övervakning och säkerhetbytomas

DNS och sökmotorer

Hej, jag undrar om ni också använder särskilda dns (typ Rethink). Dessutom, har jag tänka mig testa selfhosted sökmotorer (typ searX). Har ni nån erfarenhet med detta?

View original on aggregatet.org
No comments on the original post yet.