Spyke

på kort sig er det absolut os der føler udfaldet. Men på lang sigt så er det USA der rammes mest. De ødelægger deres omdømme, deres 'soft power' og handelsaftaler. Derfor i deres isolering vil USA blevet lammet på lang sigt. Det er i hvert fald min mening.

4

You reached the end

Verdens to største økonomier er gået i kødet på hinanden - og de største tabere er dig og mig | Spyke