tfedditdk·Feddit.dkbytimroerstroem Delvis solformørkelse set gennem mit teleskopView original on feddit.dk40Comments4
SSwakkel sh.itjust.works1Hide 1 replyFedt at du nåede det! Ledte panisk i en time efter mit solfilter, som jeg havde lagt et "smart" sted. Godt billede :)3
ttimroerstroem replyfeddit.dkTak. Kender godt det med at lægge ting smarte steder, for så er de jo lige til at finde...4
Mega sejt! Hvad er det for et teleskop og kamera?
150 mm newtonsk med et 25 mm objektiv. Kameraet var bare min telefon.
Fedt at du nåede det! Ledte panisk i en time efter mit solfilter, som jeg havde lagt et "smart" sted. Godt billede :)
Tak. Kender godt det med at lægge ting smarte steder, for så er de jo lige til at finde...