Sbarcelona·BarcelonabySagan Tens un iPhone? Ja hi pots afegir la T-mobilitat virtual per accedir al transport públichttps://www.ara.cat/especials/tens-iphone-ja-hi-pots-afegir-t-mobilitat-virtual-accedir-transport-public_1_5282669.htmlOpen linkView original on lemmy.cat1Comments