Spyke
feddit.dk

Min umiddelbare tanke var "hvad med Nike og Adidas?" da det lige er de største mærker jeg kunne komme i tanke om. Så hvis nu man ligesom mig var nysgerrig, så er Nike amerikansk 🛑 mens Adidas er tysk ✅.

6

Hvorfor er det som om ethvert tysk brand har familiære bånd til et rivaliserende søsterbrand? Jeg har tænker f.x. på Aldi syd/nord og Grohe/Hans Grohe, men jeg kendte ikke til Adidas/Puma fejden.

3

Vanvittig verdenshistorie har også lavet en god podcast om Adidas/Puma fejden, den er på dansk hvis man mere er til det.

2
feddit.dk

I dag lærte jeg at Arc'teryx er fra Canada og altså ikke USA.

De er nok mest relevante for klatring og alpinisme, men Petzl og DMM er også et par europæiske brands som laver fortrinligt grej.

2

Min Petzl pandelampe er legendarisk! Jeg kan ikke huske hvad model den er, men den er perfekt.

2

You reached the end

Meme med Sports og outdoor wear | Spyke