buenzli·BÜNZLIbyHiker Weli Dialäkte ?Weli Dialäkte si de jetzt hier schon mau verträte?View original on kbin.social11Comments5
LLordR kbin.social1Hide 1 replyIch han e Mischig us allem mögliche z biete. Lut em Chuchichästli-Orakel (http://home.datacomm.ch/heeb/dialect/) passt min Dialekt am beste zu dene Ort: Stallikon, Kappel, Meilen Bin aber im Aargau ufgwachse, ganz i de Nöchi vo dere einte Stadt won mer immer mit em Zug durefahrt.4
mmcclean replyfeddit.chStallikon, Zürich-Schwamendingen, Kappel, Meilen, Stäfa ischs bi mier. Nöd schlecht, im Züri Underland ufgwachse, sit vielne Jahr im Kreis 4 wohnhaft.3
Züridütsch, da hets sicher au scho en Pfoschte dezue geh.
Tsüritüsch - de mäischt gliebti Dialäkt i der Schwiiz. :)
debatierbar... we dr zürcher drum nid wär gäu :^)
Ich han e Mischig us allem mögliche z biete.
Lut em Chuchichästli-Orakel (http://home.datacomm.ch/heeb/dialect/) passt min Dialekt am beste zu dene Ort: Stallikon, Kappel, Meilen
Bin aber im Aargau ufgwachse, ganz i de Nöchi vo dere einte Stadt won mer immer mit em Zug durefahrt.
Stallikon, Zürich-Schwamendingen, Kappel, Meilen, Stäfa ischs bi mier.
Nöd schlecht, im Züri Underland ufgwachse, sit vielne Jahr im Kreis 4 wohnhaft.