qnederlands·Nederlandsbyqaz Wen maar aan stroomstoringen, want het wordt alleen maar erger: 'We zijn heel hard aan het elektrificeren'https://archive.is/YK2atOpen linkView original on lemmy.world6Comments1
Maar laten we vooral investeren in AI