Spyke
feddit.dk

Hvis det var lidt varmere kunne jeg også selv finde på det. Jeg tror det ville være meget godt at være ude i naturen og slå lidt fra i de her dage 😅

5
Trallereply
feddit.dk

Det er bare afsted, tror min bedste nattesøvn har været i posen i minus 10 i åben shelter.

5
Sort_bananreply
feddit.dk

Det kræver lige den rigtige pose. Min sheltertur for lige knap et år siden var godt nok kold!

3
Anasreply
feddit.dk

Meget af varmetabet går faktisk igennem jorden/underlaget. Sørg derfor for et liggeunderlag med god isolering. Det bliver normalt omtalt som R-factor eller lign. Gå efter et tal på 5.0 for god isolering.

3
Trallereply
feddit.dk

Et godt råd er også at sørge for at den langhårede har en pose der er mindst lige så god eller bedre. Jeg er efterhånden træt af at sove i hendes pose fordi min er varmere...

1

Har det noget med længden af hår at gøre? Og hvad gør jeg, når jeg er den langhårede af os?

1

You reached the end

Smuttur til London eller sheltertur i blæsevejr? Aske og hans venner valgte det sidste | Spyke