Spyke

Kondolencer til familien. Det må sgu være hårdt, selvom det er rart endelig at få udleveret liget, så man kan sige farvel og få en afslutning på det.

4
lemmy.wtf

RIP

Lad os dog lige se hvad det ender med. Sidste gang var et af gidslerne slet ikke et gidsel.

4
feddit.dk

Til info, så bruges udtrykket "rest in peace" normalt ikke om jøder, da det er et kristent udtryk. Man bruger hellere "may his memory be a blessing". Jeg kender ikke lige et officielt dansk udtryk, men google translate siger "må hans minde være en velsignelse".

3

Æret været hans minde bruges ofte på dansk.

2

Det var synd. Der har været alt for mange ofre i den region i alt for lang tid.

2

You reached the end

Dansk-israeler blandt fire afdøde gidsler, der udleveres i aften, siger familien til israelsk medie | Spyke