nyheder·NyhederbySorteKanin SF vil i regering: 'Vi er ikke bare et støtteparti'https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sf-vil-i-regering-vi-er-ikke-bare-et-stoettepartiOpen linkView original on feddit.dk10Comments4
EvilCartyen feddit.dkSynes det lyder forventeligt og fornuftigt, man vil vel gerne erstatte venstre efter et valg.2
Vi er mere end bare et
slimebandæh... Støtteparti!Hah! Min første tanke var også til den!
hvis ikke støtteparti, hvorfor så støtteparti form?
Synes det lyder forventeligt og fornuftigt, man vil vel gerne erstatte venstre efter et valg.