Spyke

Lidt interessant at DSB i en elektronisk verden, hvor alt er registreret, ikke vil genudstede billetterne, men i stedet opkræve gebyr og så lade ham købe nye.

3
pawb.social

Jeg savner en dansk udgave af Small Claims Court. Hvis beløbet ikke er over 500 kr, kan virksomhederne jo i realiteten være komplet ligeglade med kundens klage.

1

You reached the end

DSB vil ikke genudstede forsvundne billetter. | Spyke