Spyke
feddit.dk

der må vel være en grund til at alle og deres bedstemor skal have en AI på markedet så hurtigt som muligt

men er deepseek ikke open source?

4

DeepSeek er open source, men er kinesisk udviklet og er omfattet af deres censur og dens data er lagret i Kina, og er derfor tilgængelig for det kinesiske regime. Jeg ville ikke røre den med en ildtang, og særligt ikke en version som de selv hoster.

3

Der er ting der virker så åbenlyst i min verden at jeg ikke forstår hvorfor det overhovedet er nyheder. Ligesom at vi ikke installere Flappy Bird på vores arbejdstelefoner, så skal offentligt ansatte selvfølgelig heller ikke?

3

Jeg har fået fortalt at Finanstilsynet forbyder Copilot. Gad vide om der er andre der følger trop?

2

You reached the end

Norsk sikkerhedsmyndighed [og Region Hovedstaden] forbyder kinesisk chatbot [DeepSeek] på tjenesteenheder | Spyke