Spyke
feddit.nl

Naja, outage... Ik heb Lemmy bijgewerkt naar de laatste versie. In de changelog noemden ze een minuut of 5 voor de database migraties, maar die duurden ruim 20 minuten🤷

Anyways, Ik zit er over te denken om een status pagina op te zetten, zodat daar iets te vinden is over wat er aan de hand is.

24
Shelenareply
feddit.nl

@TedvdB Ik zag dat je een koffie kan doneren, maar daarvoor heb ik een creditcard nodig en die heb ik niet. Zijn er andere manieren waarop ik een bijdrage kan doen?

5
TedvdBreply
feddit.nl

Hmm heb verder niet echt iets. Misschien Bitcoin?

2

Dankjewel! Ik ben er met een aan de gang, meer info volgt als ik er vertrouwen in heb 😉

2

Nog update hierover? Outages gebeuren niet vaak, maar we waren ruim een uur (wat ik gemerkt heb) offline. Een mastodon account met status updates zou fijn zijn 🙂

1

You reached the end

Is er een admin mastodon account? | Spyke