Spyke
arkisuomi·Arkisuomibycog

Hyvää perjantaita!

Ajattelin pistää pienen arkisen tervehdyksen tänne elävöittääkseni tätä sopuliyhteisöä.

Mitäs porukka ajatteli täksi illaksi? Itse ajattelin lähinnä suunnitella viikonloppua töiden jälkeen.

View original on sopuli.xyz
cogreply
sopuli.xyz

Pistät sit osan säästöön, mutta muista kuitenkin myös elää. Hautaan sitä ei kannata viedä.

2

Kuulostaa erittäin hyvältä. Toivottavasti heräät tarpeeks ajoissa

1

Olin kahden vaiheilla. Mettään yöksi joko paikkaan, jossa on seuraa ja telttasauna, tai omalle tontille väsättyyn majaan. Tuli jo sahtia nautittua, eli valinta rajautui siihen vaihtoehtoon, joka ei edellytä ajamista :D Kohta siis riippumattoa virittäen.

3

Pakko sanoa, että telttasauna ja mettäseura kuulosti erittäin hyvältä, mutta niin kuulosti sahtikin! Toivotan hyviä ja lämpimiä öitä sinne pihalle :)

3

Genshin Impactia ja hyvää ruokaa nyt ainakin. Ehkä sushia. En ole ehtinyt vielä miettiä pitkälle. ’:D

2

Mietin justiinsa illaks ruokaideoita, Sushi kuulostaa hyvälle! :)

2

You reached the end

Hyvää perjantaita! | Spyke