Spyke
denmark·Denmarkbyanders

hej alle danskere

hej alle danskere
@denmark

godt at se at vi ligesom nordmændene og svenskerne har et fællesskab her :-)

er selv rimeligt aktiv på lemmy og fedi generelt og startede med mastodon i januar hvorefter jeg hurtigt migrerede til min egen friendica server (som jeg til dags dato bruger).

hvornår kom I hertil? Og er der andre der også kører deres egen instans?

View original on rytter.me
No comments on the original post yet.
hej alle danskere | Spyke