Nikotiinipussitehtailija teki rikosilmoituksen Henrikssonin erityisavustajasta
Nikotiinipussigate jatkuu. Aiempaa uutisointia aiheesta:
Klassista politikointia, että ensin kiistettiin syytökset ja sen jälkeen kuitenkin pyydettiin anteeksi.
https://yle.fi/a/74-20119808Open linkView original on suppo.fi
jos nuo oikeasti teki noin törkeää korruptiota, että sääti lakeja jonkun yhtiön hyväksi, niin kyllä siitä pitäisi jotain kovempaa rangaistusta tulla kuin että joutuu omaaloitteisesti pyytämään anteeksi
Hyvä! Mietin itsekin, että eikö tässä tilanteessa kuuluisi tehdä rikosilmoitus asian taustojen selvittämiseksi.