Spyke

jos nuo oikeasti teki noin törkeää korruptiota, että sääti lakeja jonkun yhtiön hyväksi, niin kyllä siitä pitäisi jotain kovempaa rangaistusta tulla kuin että joutuu omaaloitteisesti pyytämään anteeksi

7

Hyvä! Mietin itsekin, että eikö tässä tilanteessa kuuluisi tehdä rikosilmoitus asian taustojen selvittämiseksi.

2

You reached the end

Nikotiinipussitehtailija teki rikosilmoituksen Henrikssonin erityisavustajasta | Spyke