Spyke

Nuo velkapuheet eivät ole ihan hirveän tukevalla pohjalla ole tuntuneet olevan muutenkaan, mutta eipä kyllä itsellänikään ole käynyt mielessäkään että ministeriössä tehtäisiin tuollaista.

Toki tuo on kolumni, ja pitäisi tutkata vähän tarkemmin itse, mutta ei tuo nyt erityisen epäuskottavaa ole.

7

You reached the end

Heikki Hiilamon kolumni: Suomella on kyllä velkaongelma, mutta ei ihan sellainen kuin meille kerrotaan | Spyke