Heikki Hiilamon kolumni: Suomella on kyllä velkaongelma, mutta ei ihan sellainen kuin meille kerrotaan
Tarkoitushakuisuus on haiskahtanut hallituksen velkapuheissa, mutta enpä ollut tullut ajatelleeksi, että ministeriökin voisi pelata samaa peliä...
https://yle.fi/a/74-20119428Open linkView original on sopuli.xyz
Nuo velkapuheet eivät ole ihan hirveän tukevalla pohjalla ole tuntuneet olevan muutenkaan, mutta eipä kyllä itsellänikään ole käynyt mielessäkään että ministeriössä tehtäisiin tuollaista.
Toki tuo on kolumni, ja pitäisi tutkata vähän tarkemmin itse, mutta ei tuo nyt erityisen epäuskottavaa ole.
Pitääkin lukea Naomi Kleinin "The Shock Doctrine" joskus, siihen viitataan tuossa kolumnissa.