Spyke
feddit.nl

Als het bedrag klopt (€21 miljoen plus doorverkooppercentage) dan is dit een prima deal. Hoop dat hij het goed doet bij Fulham, is echt een sympathieke gast. Het is alleen geen ajax verdediger, aan de bal is het niet best. Eigenlijk gewoon heel slecht gescout.

3

You reached the end

Ajax en Fulham rond over Bassey | Spyke