Spyke
fedditdk·Feddit.dkbySorteKanin

Nye Fællesskaber: Foto, Finans, Teknologi og MEMES!

Halløj!

Som følge af feedback fra brugerundersøgelsen er der nu oprettet fire nye fællesskaber:

  • Fotografier og Billeder: ([email protected]): For fotografier eller andre billeder man skulle have lyst til at poste 🙂.
  • Finans ([email protected]): For debat og nyheder omkring personlig finans, investering og den slags.
  • Teknologi ([email protected]): For debat og nyheder omkring teknologi af alle former (inklusive det jeg tænker folk herinde primært er interesseret i: IT, computere, programmering osv.).
  • Memes ([email protected]): Hvor du kan dele (danske) memes og andet gøgl!

Husk at abonnére på dem i interesserer jer for, så vil de komme i jeres feed - eller i kan finde dem i "Lokal"-feedet hvis i er bruger på Feddit.dk.

View original on feddit.dk
feddit.dk

Og her sad jeg og håbede på at der kom nogle fadervittigheder. Ikke fordi jeg ville kunne bidrage med så meget, men mere fordi jeg mangler inspiration xD

9
Krestenreply
feddit.dk

Venter spændt. r/FaderVittigheder havde nogle gode nogle indimellem vil jeg indrømme

3

Præcis. Den bedste derinde var nu den om hvad folk gør med kuglerne efter de har drukket mozzarellaen :)

3
feddit.dk

VARFÖR HETER MEMES INTE DANKMARK DET VAR DET BÄSTA SUBREDDITNAMNET PÅ DEN FÖRBANNADE SIDAN

3
SorteKaninreply
feddit.dk

Jeg overvejede det også, men dankmark synes jeg hentyder memes der handler om Danmark. Så det kan man jo lave senere som et mere specifikt meme-fællesskab hvis det er. Det var i hvert fald tanken bag 😅

2

Då kan vi kanske göra "Dankmark" till subredditens displaynamn istället? /r/dankmark var rätt så generellt innehållsmässigt och memes på dansk brukar ändå ha något med Danmark att göra.

1

You reached the end

Nye Fællesskaber: Foto, Finans, Teknologi og MEMES! | Spyke