Spyke
feddit.dk

Det bliver spændende at se om der kommer deciderede priskrige blandt rige lande med timeglasformede demografikurver. At filippinerne bliver i Danmark fordi "det er jo dansk de lærer på uddannelsen" virker lige naivt nok i mine øjne. Så svært er det vist heller ikke at tillære sig lidt norske fraser hvis man står til det dobbelte i løn.

3

Ja, det virker naivt at tro en del ikke vil vælge Norge i stedet for. Der er jo intet som binder dem til Danmark

1

You reached the end

Borgmester vil hente filippinere til Danmark: - Det en oplagt vej at gå | Spyke