Venstre skyder på sæler og skarver for at få fiskene tilbage
https://www.dr.dk/nyheder/politik/venstre-skyder-paa-saeler-og-skarver-faa-fiskene-tilbageOpen linkView original on feddit.dk
https://www.dr.dk/nyheder/politik/venstre-skyder-paa-saeler-og-skarver-faa-fiskene-tilbageOpen linkView original on feddit.dk
For det er da soleklart sæler og skarver, som er grunden til at der ikke er nogen fisk, og ikke årtiers overfiskning og kvælstofudledning...