Spyke

Het is de vlag van Enschede met het ros van Twente als logo. Deze community heb ik eigenlijk gewoon voor de lol opgezet er van uitgaand dat het een echokamer zou blijven...Maar je hebt de stilte doorbroken! Een actieve Enschede instance zou wel gaaf zijn.

Ik heb nul mod ervaring en was een echte "lurker" op reddit dus als er iemand zich geroepen voelt om het stokje als moderator over te nemen be my guest!

1

You reached the end

Dit is natuurlijk het wapen van Twente en niet het logo van Enschede | Spyke