Spyke
nieuws·NieuwsbyHamster

Migranten uit woestijn gehaald: 'Over grens gezet door Tunesisch leger'

De Libische grensbewaking heeft een groep migranten uit de woestijn gered. Ze zouden door de veiligheidsdiensten van Tunesië over de landsgrens zijn gezet, stelt het ministerie van Binnenlandse Zaken van Libië. De migranten zijn opgevangen in een dorp aan de grens in het noorden van Libië. Daar hebben ze onderdak gekregen.

In een video die is [...]

Migranten uit woestijn gehaald: 'Over grens gezet door Tunesisch leger'https://nos.nl/l/2483141Open linkView original on lemy.nl
No comments on the original post yet.
Migranten uit woestijn gehaald: 'Over grens gezet door Tunesisch leger' | Spyke