«Ναι» και από τη Σλοβενία στην αναγνώριση του παλαιστινιακού κράτους
Στην αναγνώριση του παλαιστινιακού κράτους θα προχωρήσει η κυβέρνηση της Σλοβενίας, ακολουθώντας το παράδειγμα της Ισπανίας της Ιρλανδίας και της Νορβηγίας.
https://www.naftemporiki.gr/kosmos/1675449/nai-kai-apo-ti-slovenia-stin-anagnorisi-toy-palaistiniakoy-kratoys/Open linkView original on kbin.social
Αναρωτιέμαι, θεωρείτε υπάρχει οποιαδήποτε πιθανότητα για ανάλογη κίνηση από εμας;
Ξέρεις την απάντηση αλλα έχεις ακόμα μια ελπίδα, ε;
Ομολογώ η μόνη μου ελπίδα είναι να θεωρήσει πως τον ενοχλεί δημοσκοπικα κάτι τέτοιο, αν και δεν πιστεύω ότι θα γίνει αυτό